Potrivit lui Radu Lăzăroiu, Managing Directorul Romaqua Group, pentru 2023 grupul și-a propus să investească aproximativ un milion de euro în modernizarea liniilor de îmbuteliere destinate produselor HoReCa.

„Industria HoReCa a început să-și reintre în ritmul pe care-l cunoșteam cu toții, mai exact cel de dinainte de pandemie. Astfel, anul viitor am decis să ne ocupăm să dezvoltăm liniile de îmbuteliere destinate industriei HoReCa. Investițiile în această modernizare se vor ridica la aproximativ un milion de euro”, a declarat Radu Lăzăroiu.

Moldova Invest îți recomandă și ...   Marcel CIOLACU, susţine introducerea IMPOZITĂRII PROGRESIVE, în replică la declarațiile liberalilor, care se OPUN schimbării COTEI UNICE de IMPOZITARE

Ultima investiție reprezentativă pe care grupul a realizat-o în ultima perioadă a fost pentru brandul Aquatique.Pentru acest an, Romaqua Group și-a propus să-și păstreze poziția în topul companiilor de îmbuteliere a apei ca și anii anteriori.

Conform datelor furnizate de compania Market Vektor, la capitolul „branduri”, Borsec este lider pe piața apelor îmbuteliate, cu o cotă de piață în volum de 31,7%, și 35,7% în valoare.

Anul trecut, grupul Romaqua a înregistrat o cifră de afaceri de 873 milioane de lei, în ușoară creștere față de cea din anul precedent. De asemenea, profitul net al grupului a fost în 2021, mai mare cu opt procente față de cel din 2020, depășind suma de 91 de milioane de lei.

Moldova Invest îți recomandă și ...   Datoria Publică a României a atins 50,3% din PIB! ÎNGHEAȚĂ salariile BUGETARILOR și cheltuielile pentru ASISTENȚA SOCIALĂ